2013年5月26日 星期日

終於卜到時間剪裝


2013年5月26日(星期日)

毛毛大約6個星期就剪一次裝...其實毛毛應該大半個月前就要剪裝,除咗因為毛毛受傷剃咗肚仔、Pat Pat同條尾啲毛等生長之外...仲有好難卜美容師約時間剪裝。呢倫夭氣又熱又潮濕...對於皮膚擴敏能力弱嘅長毛狗狗係會有危機,又其係皮膚差嘅毛毛真係驚佢皮膚出事...今日終於帶咗毛毛去剪裝...



毛爸 : 近排毛毛成日俾屋企人話成個「大賊」咁嘅樣...剪裝之後就唔同晒。
毛毛 : 媽咪話我似大賊,毛爸話我似飛仔...


毛毛 : 其實我扮「犀利哥」啫...睇唔慣?我Ma做番「大少爺」攞。其實我本身就係咁靚仔嘅啦,你哋話係唔係呢?

沒有留言:

張貼留言