2014年11月8日 星期六

大阪機場

2014118日(星期六)



由澳門到大阪飛機要飛 3小時 10分,到大阪第一個印象機場唔算好大但建築物好精緻(當地時間下午 2 : 30比澳門時間相差 1小時 ),路牌指示清晰,場面工作人員非常有禮貌同專業,我哋到JR票務大樓買車票可以用國語交通,幫我哋嘅女職員仲識講廣東話仲細心為我哋指路。

太太計劃先由大阪搭JR到京都需要 70分鐘再轉搭 20分鐘巴士到民宿,途中揾票務買車票等巴士都花咗唔少時間做成我地好趕時間。

下晝 6 : 00民宿主人同我哋聯絡上,通知我哋佢會親自喺巴士站接我哋同帶我哋去民宿。民宿主人陶藝家原口先生大約 50 歲嘅麻甩佬但非常健談,除咗介紹民宿設施之外仲詳細介紹食店、景點同為我哋制作地圖


大阪機場...俾我感覺...唔煩忙、優間...過海關好快...工作人員有禮貌...路牌指示清晰...


設備都好先進...有無人駕駛嘅列車接載乘客...


JR票務中心有開放式暫托行李地區...俾客人安心辦理票務...查詢行程資料...


大樓內接代客人嘅工作人員操流利嘅中國標準國語(勁過我好多)、廣州話、英文、韓文...


交收手續快捷清楚...仲有溫馨指示乘車方法...邊區、幾號線、第幾車箱...


行車途中己經日落...回想...今日全日都搭機搭車趕來趕去...好攰好餓...


下午六點...終於到達京都車站...好運係聯絡到民宿主人原口先生...


原口先生第一時間為我哋劃地圖指示食店景點...


沒有留言:

張貼留言