2014年11月1日 星期六

毛毛嘅生理時鐘

2014年10月31日(星期五)


每逢星期日朝早毛毛都表現特別興奮,甚至有啲失控,通常禮拜日我都會同毛媽一齊帶毛毛出去行山或者去海灘玩...

我一直都覺得好奇怪⋯每當我星期六清晨出去踩單車,毛毛會留喺房繼續瞓,如果係星期日毛毛就會出大㕔陪我檢查單車裝備同送我出門。

咁⋯毛毛係點識分星期六、星期日呢?我有好大嘅疑惑⋯


毛毛:毛爸,今日禮拜你踩車...早去早回呀!你仲要同我哋出去玩咖...

毛爸:毛仔,你點知今日係禮拜日?

毛毛:星期六冇節目,今日你放假去踩車...即係我都有節目啦...

毛爸:毛仔...你好醒喎...(宜家啲小朋友好聰明咖)


2 則留言:

  1. 係呀,班小毛孩真係知我地幾時係假期。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢哋有啲行為...你估都估唔到有咁叻既表現。

      刪除