2014年11月16日 星期日

毛毛可憐的小朋友

2014年11月16日(星期日)


自從我哋旅行回家之後⋯發現毛毛好似患咗「分離焦慮症」。

今日下晝約咗寵物美容師幫毛毛剪裝,當去到寵物店⋯毛毛開始表現好冇自信十分不安仲周圍咁衝,到我哋走嗰陣毛毛開始狐叫。

過咗3小時收到通知可以接番毛毛,相見嗰一刻⋯毛毛狐叫歡喜若狂全身打冷震⋯失去自控,當時我同毛媽倫流咁抱實毛毛一直返到屋企⋯毛毛先安心冷靜落嚟。我估毛毛以為我哋又再離開佢,恐懼感令毛毛失控⋯真可憐嘅小朋友。


毛毛:媽咪、毛爸你哋唔好走呀...唔好留低我喇...


毛爸:毛少返到屋企喇...

毛毛:好嘢...返到屋企真好喇...

4 則留言:

  1. 毛毛真係可憐,毛毛……不過毛爸同毛媽只係去旅行咋!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好難怪啲毛孩咖,佢哋好備動,好怕備放棄...

      刪除
  2. 慘豬驚成咁,呢排你地要陪佢多d先得喇!

    回覆刪除