2014年11月11日 星期二

京都...夜

2014117(星期五)



我哋安置好行李跟住原口嘅提議去間老店食烏冬,之後到就近地方周圍遊覽。

夜晚嘅京都街頭好暗好靜,但我哋行嘅商業區就好熱鬧由其係紙園花見小路一帶,有好多著傳統和服嘅女性喺嗰度出現(由於環境太暗影唔到相) ,有好多賣傳統食品嘅舖頭、街邊檔當地啲舖頭大部嘅營業時間到八點,有啲食店甚至六點就關門對於我哋嚟講太早關門喇。


紙園一帶非熱鬧...


聽原口先生講呢間舖頭啲食物好地度價格好平...


京都雖然係古都...但啲馬路闊大都四線行車咖...


有好多著和服嘅女士喺街道行,諗住請求同佢哋合照「士呢嗎些」...點知...佢哋係講國語

嘅「強人」佢哋日本傳統打扮係「和服體驗」...仲當我係日本仔...乜我似咩?


聽原口先生講呢度夜景好靚...可惜未見紅葉...


河源町旁邊嘅小神社...


對面係好熱鬧嘅河提...成條街都係食店...


八坂神社 24 小時開放咖...


夜晚嘅神社俾人感覺好神秘.......待續.....





沒有留言:

張貼留言