2014年11月23日 星期日

狗狗朋友⋯阿寶「走了」!

2014年11月23日(星期日)


今朝喺超市門口⋯遇到樂樂(雪橇狗5歳)由家長帶住散步,但就唔見阿寶(牧羊狗12歳),毛毛第一時間衝上前狂吠打招呼,記得上星期都淨係見樂樂喺街散步。

同阿寶樂樂嘅家長傾計⋯先知到阿寶上星期因重病「走咗」,係令人心痛嘅消息。

聽講阿寶病得好急⋯到後期阿寶唔食野同失禁⋯最尾醫生都冇辦法⋯直到上星期⋯阿寶就離開呢個世界,我對呢個消息感覺好突然同難過⋯




樂樂:早晨毛毛哥,你好嗎?


樂樂:我哥哥阿寶...己經走咗喇...


毛毛:我哋狗狗嘅生命時間係遞減式....過一日少一日...好多人都知...

偏偏好多人唔識珍惜...但我會用盡一分一秒愛我啲家人...

毛毛:願阿寶哥一路好走!

2 則留言:

  1. 雖然唔認識啊寶,但聽到佢走o左都有啲心痛。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢啲事係愛狗嘅人士都會難過...真係要珍惜當下...

      刪除