2014年11月13日 星期四

回家了!

20141112(星期三)



開心快樂嘅旅行今日完結,今朝一早起身裝身出動準備去行街、掃手信、狂食、買野,雖然落雨不過都冇影響行程。

心中有種奇怪感覺好期待快啲返屋企,因為我知到屋企嘅毛毛小朋好心急咁等緊我哋返家,有好多人(包括我)都會有同樣嘅感覺 呀~咁快就要返屋企喇?好唔想走呀!下次我要來。

其實真正令我再到日本旅行嘅原因除咗風景、食物、貨品之外仲有當地人有禮貌用心嘅款待,唔知你有冇留意當你離開酒店嘅時候酒店啲工作人員、搭機場巴士落車嘅時候位司機叔叔、你上機飛機準備起飛嘅時候空姐同地勤人員佢哋面掛笑容向你躬䩑道別揮手送行,一幕幕場面真係令人感動每每我離開日都會同自己講「我好快再會到日本旅行」。


無論湯麵、撈麵、冷麵...都係我至愛食...當然仲有拉麵...


呢間係一間好出名拉麵店,U字形吧檯式,要喺舖頭外面買票機點餐


今朝一直落雨計劃好嘅行程要改改...


點可以少咗手信俾少爺仔毛毛呢,毛媽買咗季節限定嘅大蘋果俾毛毛...


就黎返到屋企喇!


我哋一出電梯就聽到毛毛狐叫狂吠...一開門更不得了...毛毛失控了...仲失禁了...

之後一直跟出跟入...就算我去洗手間毛毛都喺門口守住........待續。


2 則留言: