2014年10月29日 星期三

北京女遊客

2014年10月29日(星期三)


今朝帶毛毛散步返屋企⋯我抱住毛毛過馬路途中遇到兩位由北京嚟澳門旅遊嘅女士,俾兩位女士窮追到行人路,原來兩位要同毛毛打招呼,佢哋係愛狗人士老家有養狗。

女士:你的狗(毛毛)很美,灰色的我沒有見過,他幾歲?

毛爸:佢六歳喇(我放低毛毛⋯指令佢坐低)。

毛毛:狂吠~(打招呼)。

女士:狗狗你乖呀,他頸上的牌是甚麼牌?

毛爸:係狗牌(女士想抱抱毛毛)。

毛毛:狂搖尾⋯吠~

女士:在這裏養狗要領許可証⋯是嗎?你的狗狗很有趣⋯(好唔捨得咁轉身慢慢離開不停咁回頭望)

毛爸:再見喇!(毛毛安靜落嚟望住女士離開)。

周圍行人啲眼光好似話我知嗰位女士先至係毛毛真正主人。


毛爸:毛仔,你好冇禮貌呀!失禮我哋澳門人呀!

毛毛:佢哋唔識得同我交流啫...我都好想同佢哋做朋友咖...



2 則留言:

  1. 毛毛…唔關你事,因為佢地有北京口音,所以大家溝通唔到。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你哋最心水清...嗰兩位女士說話卷脷卷到呢.....

      刪除