2014年10月20日 星期一

全家一早去海灘散步

2014年10月19日(星期日)


毛毛好鍾意玩水去海灘散步⋯以往毛毛行海灘毛媽都好有意見咖⋯四隻腳都係啲沙、行落海灘嗰段草地又有蚤、毛仔會衝落海玩水⋯等等,每次我帶毛毛行海灘都要靜雞雞唔可以俾毛媽知咖。

今朝毛媽主動提議去行海灘⋯我覺得有啲出奇,原來毛媽噚日參加咗「寵物讀心術班」得知毛毛好鍾意去海灘玩同散步⋯所以⋯


毛爸:毛媽同毛毛都玩得好開心...


毛爸:毛毛玩衝浪毛媽玩影相...


毛爸:我玩沙灘腳印...全家人都唔舍得走...

8 則留言:

  1. 去沙灘玩真係好開心呀,下次book定pet shop沖涼,咪唔水怕囉 :D

    回覆刪除
  2. 毛毛你就好啦!去沙灘玩。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我媽咪最近學咗「寵物讀心術」之後...知到我鍾意行海灘...所以...

      刪除
  3. 真好!以後知道毛毛諗乜可以盡量滿足佢!

    回覆刪除
  4. 滿足小朋友活在當下係一件幸福嘅事...

    回覆刪除