2014年10月27日 星期一

遇上開心嘅小朋友「樂樂」

2014年10月27日(星期一)


今朝晏咗帶毛毛落街散步⋯行到CTM大樓附近⋯遇到由家長帶住散步嘅樂樂(好靚嘅雪橇狗女),毛毛就用「吠爆」嘅方式同人打招呼,樂樂表現就非常「啖定」有自信,大家打完招呼後毛毛安靜落嚟...之後大家拜拜就離開。

好開心嘅相聚⋯樂樂眼神充滿活力開心,真係令人妒忌佢有個幸福的家⋯但...還有多如天上星星不幸嘅狗狗等緊大家去幫佢哋⋯

實情...我係想帶出一個訊息我哋有緣能夠幫到佢哋一把⋯對於狗狗嚟講⋯係改變狗狗佢哋嘅一生⋯


毛毛:樂樂係幾靚女咖,佢仲好想同我做朋友添...

毛爸:咁你又好大聲冇禮貌咁吠爆人哋...

毛毛:毛爸,你唔好唔會...吠人係我嘅打招呼方式、大聲唔代表我冇禮貌呀!毛爸。

毛爸:宜家啲小朋友好惡咖...無奈...

2 則留言: