2014年10月8日 星期三

奇妙嘅新生命...我家新成員外孫女祉喬

2014年10月8日(星期三)


外孫女祉喬喺9月20日出世⋯由於我自己病咗⋯所以直到今日先至能同囡囡、外孫女見面。

第一次見祉喬令我想起二十幾年前見囡囡出世嗰種情形,令我緊張、興奮、擔心⋯震撼。生命真係好奇妙⋯祉喬樣子可愛、眼仔圓大有神精靈、手仔腳仔红紅潤精致有力,仲周不時用力握住我隻手⋯好似要話俾我聽佢要嚟到呢個世界幹一番大事⋯

無論係點好多謝囡囡為屋企帶來一位新成員⋯願上天保佑我囡囡(文文)外孫女(祉喬)身體健康、平安幸福⋯

 
只係輕輕接觸新生命嘅腳仔...己經令我感覺有無限嘅喜悅...

 
家人嘅心連心...由呢一刻開始...
 

6 則留言:

  1. 吓!?你咁後生做咗公公?Anyway恭喜你呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你唔好讚我個樣後生啦,我就嚟夠期退休喇....多謝你呀!

      刪除
    2. Ha?再一次surprise!你仲咁好精力,成日踩單車仲好活力過我!退休?

      刪除
    3. 哈哈哈~我踩單車同跑步係假象嚟咖...全程龜速遊河...我寫到自己好勁咋...唔好再笑我喇...

      刪除
  2. 毛爸,恭喜你咁年輕就可以做外公。祝 你囡囡同外孫女身體健康!

    回覆刪除