2014年10月24日 星期五

人性、獸性

2014年10月25日(星期六)


前排睇咗個電視特輯講述寵物離世主人傷心欲絕,程度有如失去子女。

有人質疑:死咗隻寵物啫⋯係唔係會咁傷心呀?(對冇養過寵物嘅人嚟講佢哋冇辦法理解)個問題係人對人類以外嘅動物、生命有唔同睇法嘅分其。

人同動物都係自然生態嘅其中一種生物,野生動物會為咗生存而殘忍殺陸⋯呢啲係佢哋嘅本質「獸性」。

人類身為萬物之靈嘅高等生物,有思想、智慧、愛心、同情心、呢啲係我哋嘅本質「人性」某程度上幾乎對所有嘅野都能支配一切⋯但好難理解仲有一部份人依然對一啲小動物、寵物施行傷害、殘殺⋯唔通呢啲人⋯係⋯仲未進化到「人類」嘅「禽獸」⋯


毛毛:我冇打算講我哋啲同類點樣俾某啲人傷害...因為我哋根本冇能力制止...


毛毛:但我相信世上仲有好多好有愛心嘅人士。喺呢度我想傳達我哋嘅心聲...

你(妳)可以唔愛我哋,但請你(妳)不要傷害我哋...

沒有留言:

張貼留言