2014年10月8日 星期三

令人憂心嘅毛毛...左後腳內側有傷口

2014年10月9日(星期四)


當我哋發現毛毛左後腳有傷口嘅時候⋯毛毛左腳內側已經紅晒一大撻。

初時我以爲小傷口只係搽少少藥好快就會好番,點知⋯毛毛猛Lam個傷口令傷勢又紅又大,最後毛媽下命令要毛毛24小時帶喇叭頸帶⋯呢幾日除咗毛毛唔開心之外⋯喇叭頸圈令我成晚冇覺好瞓⋯

 
毛爸:毛毛一見個喇叭頸帶就好擴拒...


 
毛爸:雖然傷口唔算大...但好多日都唔好番...

 
 

4 則留言:

  1. 可以試下先用粉紅藥水消毒,因為神仙水好似唔係太work,朋友教我用西瓜霜cover個傷口,woody係work,通常一兩天傷口就乾水,咁就好快好。但唔知毛毛同西瓜霜夾唔夾,如果試一兩日唔得,咁去睇下醫生搽藥膏,就會好。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你嘅溫馨提示,毛毛搽藥膏帶咗幾日喇叭頸帶之後好番晒喇,多謝你咁關心毛毛,有心...

      刪除
  2. 買個蛇餅形軟燈睪喇, 硬燈罩佢地訓得好唔舒服咖

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝關心毛毛,好多朋友都咁講「蛇餅形」頸帶會舒服啲,有次展覽會我見過...可惜當時「斷碼」...之後放低咗...咁就唔記得咗買...

      刪除