2014年1月7日 星期二

百厭星毛毛又做壞事⋯我做咗幫兇

2014年1月7日(星期二)


話說⋯毛毛好鍾意玩毛媽對熊公仔毛拖鞋,毛毛時時哮毛媽唔覺就擔走隻拖鞋去玩,毛媽次次一見毛毛玩拖鞋就狂鬧。

上星期毛媽換咗對新毛拖鞋⋯今朝毛毛嚫毛媽沖涼而沖涼房度門又閂唔實⋯毛毛入去擔咗隻拖鞋出嚟玩,當我發現嘅時候⋯實在太遲了!毛毛已經咬爛咗隻拖鞋。

我除咗狂鬧毛毛就冇其他辦法⋯唯有將隻拖鞋靜靜雞擺番原位⋯


毛毛 : 毛爸,多謝你冇爆我大獲...你真係我偶像...


毛爸 : 隻拖鞋爛晒邊...毛媽仲未發覺...

4 則留言:

  1. 嘩!毛爸你做幫兇!!! 舉報你舉報你....哈哈

    回覆刪除
  2. haha...毛媽媽唔知幾時先知呢?!

    回覆刪除
    回覆
    1. 毛媽過咗兩日先知...嗰日毛毛同我都變咗隻「豬頭丙」同「笑到轆地」...

      刪除