2014年1月14日 星期二

令人震驚嘅診斷結果「肋骨斷裂」

2014年1月14日(星期二)


肋骨嘅痛感持續咗一段時間⋯時好時壞⋯仲引發腰部、手臂痛,除咗影響睡眠、操練、仲影響工作。

今日太太幫我約時間見骨專科醫生...

萬醫生幫我檢查到肋骨某個部位⋯有度特別痛,醫生建議我照X光片作長細診斷⋯結果⋯我有條肋骨有裂痕(簡單啲講肋骨斷咗)⋯

我差啲暈低 咁問 : 嘩~咁大件事?

醫生:唔使咁緊張⋯會好番嘅⋯由於嗰個部位唔可以固定治療⋯所以就需要啲時間先完全復原⋯大約四星期左右。其他部位嘅問題係因為你肋骨痛令腰、手、用力不當同過度操勞引起...要做物理治療同食藥⋯

醫生 : 最有效嘅藥梗係「休息」啦。


毛爸 : 醫生佢唔知讚我定寸我...余生,你好忍得痛喎...(醫生你講笑咩?)

毛爸 : 醫生建議我做少啲體力勞動嘅工作...最好係請假休息...仲話休息係最有效嘅良藥...
(醫生,我請假休息冇收入喎?...點找數俾你呀?)

8 則留言:

  1. Wow 你又真係好忍得痛wor!聽E生話唔郁咁多喇take care and get well soon!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝Gwaigwai嘅關心..忍得痛係因為對運動嘅狂熱...個人認為藥物係對身體有某程度嘅影響...所以痛就死忍...咁就成習慣...

      刪除
  2. 我最近肩特別痛, 都唔知好無照x光

    回覆刪除
    回覆
    1. 小月,肩關節痛可大可小...建議睇醫生聽醫生專業意見(照X光要睇醫生覺得係唔係必要)...快啲醫好,遲啲痛處變成 "舊患"就毛尾長...小心保重。

      刪除
  3. 毛爸,正所謂病向淺(錢)中醫,就聽醫生話好好休息,祝早日康復.

    回覆刪除
    回覆
    1. 收到,明白,有心喇。"淺"同"錢"都好緊要...哈哈哈...

      刪除
  4. 毛爸 ... 今次教訓後要好好休息一下,唔好再操得咁盡。雖然係好有型。

    回覆刪除
    回覆
    1. 先多謝L D關心...聽到你話 "好有型"...就即刻想操練...哈哈講笑咋...我會好好保重自己咖喇...多謝你咁有我心。

      刪除