2014年1月27日 星期一

唔好低估毛毛嘅醒目表現

2014年1月28日(星期二)


由於多咗時間喺屋企休息⋯亦多咗時間入廚房煮餐俾屋企人食。

每次煮餐毛毛都入嚟幫手(搞搞震),但一到我切生果時間⋯毛毛就會自動退出廚房喺門口等食。

仲發現毛毛每次去騎樓尿尿嗰陣都會望實我哋,佢眼神流露出同我哋講:毛爸毛媽你哋睇我喺騎樓尿尿呀!(咁喺有得獎勵咖)。

真係要俾個"叻"毛毛,喺我哋呢個爭表現、爭注意、爭出位模式嘅社會⋯毛毛表現出眾。


毛爸 : 毛毛,出去,唔好阻住我煮餐...
毛毛 : 我入黎幫手播...有冇「著數」先...


毛毛 : 毛爸,你係唔係切生果呀?...咁我唔阻你...我喺門口等你吓...快啲喎...

毛爸 : 真係估你唔倒...咁醒目仔...唔獎你都唔得啦...乖仔...

2 則留言: