2014年1月16日 星期四

毛毛同朋友仔打交

2014年1月16日(星期四)


今朝發生咗兩件不愉快事件⋯今朝散步嗰陣遇到一隻白色貴賓狗仔(比毛毛細隻、放繩、相熟悉咖),大家一前一後咁行⋯當時毛毛啱啱便便完(我搞緊事後),毛毛突然轉身就衝過去咬對方⋯嚇到隻狗仔大叫同衝出馬路。

回程遇到隻白色金毛(大年紀好乖、放繩、我地相識咖),主人係上海人上咗年紀嘅姨姨⋯佢見到毛毛⋯讚毛毛靚仔,毛毛勁吠跟住衝埋去咬隻金毛,雖然有身體接觸但金毛冇出聲慢慢咁行開咗。

唔知道點解毛毛今朝好兇⋯真係失禮死人,毛爸代毛毛向兩位(貴賓、金毛)朋友仔道歉「係毛毛唔啱,好對唔住」。


毛毛 : 一睇就知我係俾毛爸罰啦...真冇面...


毛毛 : 好對唔住兩位朋友仔...係我毛毛唔啱...


2 則留言:

  1. 發生咩事,做咩毛毛咁惡呢?! 要罰企 ....

    回覆刪除
    回覆
    1. 毛毛今朝好興奮...好似啪咗丸仔咁...行為失控...我差啲搞佢唔掂...

      刪除