2014年1月25日 星期六

去水塘晨運(澳門天空之鏡)

2014年1月26日(星期日)


今朝七點幾⋯帶咗毛媽同毛毛去水塘晨運,聽過小姨講以前經常帶"夢娜"同"麗沙"去水塘散步,仲話嗰度環境唔錯。

今次係我哋第一次去⋯環境比想像嘅好,周圍好亁淨,成條步行徑都有好多健身器材俾大衆玩,有好多長木凳俾大衆坐低休息⋯有公公婆婆散步、有後生仔女跑步、有大狗小狗散步⋯但人數唔多(可能時間還早),周圍憂閒清靜⋯毛媽非常鍾意。

風景⋯就係由水塘方向望出海⋯靚絕⋯有「天空之鏡」咁嘅感覺⋯


毛毛 : 各位朋友...早晨呀~


毛爸 : 水塘步行徑都幾大吓喎...


毛毛 : 媽咪,我哋等埋毛爸啦...毛爸行得慢...龜速...

毛爸 : 衰仔,笑我...係喇係喇...你威喇...


毛毛 : 毛爸,行快啲啦...我唔等你咖...


毛爸 : 風景超靚...


毛爸 : 路邊有好多凳...


毛爸 : 毛毛小朋友好叻...識「敬老」,係都要坐低等我...


毛爸 : 冬天嘅標誌...紅葉...

沒有留言:

張貼留言