2014年1月14日 星期二

毛毛心聲…例牌行山

2014年1月14日(星期二)


啱啱過去嘅星期日⋯

出發喇!出發喇!毛爸同毛媽執齊野帶我去行山,今個星期有啲特別⋯毛爸偷懶冇去踩單車,靜靜雞呢埋廚房煮早餐⋯話煮俾毛媽食喎,但我毛毛就冇份⋯

不過唔緊要啦,有得同毛爸毛媽出去玩一樣咁開心啫⋯


毛毛 : 嘩 ~ 紅地毡呀!



毛媽 : 阿仔,唔好咁心急啦...搽咗防蚤水先啦...


毛毛 : 我媽咪嘅作品...靚唔靚?靚唔靚?


毛毛 : 呀 ~ 開心到唔記得同各位講「早晨」添...我真失禮...早晨呀!

2 則留言:

  1. Laugh仔芘芘: 朵花好靚wor! 毛毛一有得玩,就好似我哋咁咩都唔記得晒。

    回覆刪除
  2. 毛毛 : 多謝你哋讚我媽咪張作品...我一時得意忘形啫..失禮晒...

    回覆刪除