2014年1月14日 星期二

毛毛最鍾意嘅毛巾被

2014年1月14日(星期二)


狗狗有好多本事都令人類對佢地愛錫有加(佢哋嘅表現係受大家讚咖)⋯今日我喺張舊報紙見到一個大標題「狗狗帶領隱青走出愁城」,狗狗嗰種忠心、信任、溫純嘅個性影響同改變好多人。

另一種本事係對氣味嘅分辯,經常新聞報道「搜索狗破制冰毒工場」⋯。

最近我先明白了解毛毛鍾意坐毛巾被之迷,張毛巾被夏天喺睡房用冬天就攞出廳用,無論放喺梳化、按摩凳、毛毛一見就會爬上去坐喺毛巾被上面⋯我一直都喺度諗毛毛係唔係「戀物狂」?⋯其實係張毛巾被有我哋啲味。


毛爸 : 毛毛一見張毛巾被就會自動瞓上去...


毛毛 : 我好鍾意呢張被咖...

毛爸 : 毛媽都知...所以每晚都擺定張被喺梳化...咁毛毛就好乖咁陪毛媽睇電視...

2 則留言: