2014年1月29日 星期三

賣懶、賣懶⋯賣到年三十晚

2014年1月30日(星期四)


我由轉工嗰年開始⋯已經好幾年嘅農曆年三十帶毛毛出去遠啲嘅地方行圈「賣懶」。

年三十晚「賣懶」係古時流傳民間嘅一種習俗,啲長輩到年三十晚食飽年夜飯⋯就會唱呢首古老童謠⋯賣懶、賣懶⋯賣到年三十晚,人懶我唔懶。寓意⋯希望小朋友新一年勤奮努力。

你哋呢?去咗賣懶未?


毛毛 : 毛爸,我哋咁求其行個圈就賣晒我啲「懶惰」?咁神奇...

毛爸 : 毛毛小朋友你識乜野丫...


毛毛 : 嘩 ~ 使唔使行啲咁吉腳嘅路呀?毛爸...

毛爸 : 毛毛,重點係我陪你一齊行....


毛毛 : 唔明白...

毛爸 : 睇你咁百厭、咁沙陳、咁飛仔...你點會明丫...

沒有留言:

張貼留言