2014年1月6日 星期一

毛毛獨家表演

2014年1月6日(星期一)


今日黃昏帶毛毛出街散步⋯行到街口轉角位⋯突然聽到狗吠聲(唔知啲聲音邊個方向嚟),毛毛就狂吠準備作戰,我即刻抱起毛毛⋯閃電咁快有隻茶色唐狗喺我身邊跑過,毛毛爆操喪吠⋯

當時街上好多人,個個都望過嚟睇吓發生乜野事⋯周圍啲人你一句我一句,係啲狗打交⋯灰色貴賓少見呀⋯隻狗仔好惡⋯有冇打到呀!⋯狗仔個樣好過引呀!⋯咁似卡通熊嘅⋯毛毛就狂爭扎表現失控,啲人望實毛毛好似睇表演咁⋯毛毛認真出位⋯


毛爸 : 毛仔,頭先好英喎...好似我綁架你咁...出位...

毛毛 : 係咩?真咖?


毛爸 : 等陣我同你阿媽講...你仲出位呀!

毛毛 : 毛爸,你唔係咁冇義氣...爆料吓?

2 則留言:

  1. 毛毛都係保護毛爸你姐...kaka

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁係毛毛啱...但小朋友係唔可以當自己係「蘭保」咖...

      刪除