2014年1月16日 星期四

撐過一切努力就不會後悔

2014年1月16日(星期四)


噚日收到佬闆電話⋯叫我暫停手上嘅工作⋯休息,但今日我都仲有返工⋯做啲簡單唔使出力嘅工作。

雖然傷處都仲係好痛⋯有藥物幫助舒援⋯個人唔使咁辛苦(但呢種痛仲要涯幾個星期⋯愁)而家已經停止所有用力嘅活動同操練。

自從舊年我下決心操練跑馬拉松開始⋯太太一直反對我參加,而且一見報紙、雜誌有關(負面)跑步、長跑、踩單車嘅⋯安全裝備、受傷個案、訓練方法⋯等等嘅報道都會留起俾我參考,我覺得咁係好事,當你搜集嘅資料越多越長細你就對嗰樣運動有更深入嘅認識⋯好大機會改變當初嘅睇法。

來緊嘅日子我會講服自己好好休息等復原,我相信自己⋯"撐過一切努力⋯就不會後悔"。


毛爸 : 好感動屋企人咁關心我...


毛爸 : 好祈望...屋企人親口同我講 : 你跑馬拉松 " 我支持你呀!努力!加油呀! "...

(圖片資料來自蘋果日報)

2 則留言:

  1. Laugh仔芘芘: 我哋真係佩服毛爸既努力以赴既精神。不過毛爸而家係需要養番好身體!!!

    回覆刪除