2014年1月29日 星期三

毛毛心聲…年糕

2014年1月30日(星期四)


噚晚⋯媽咪好晏先返嚟屋企,仲拎住一盒好靚嘅禮物俾我。

嘩~嘩~原來係一盒狗狗賀年食品雜錦禮盒,嘩~入面有年糕、角仔、小食⋯呢個新年真係肥仔囉。

呢份禮盒係媽咪同事Amanda姐姐送俾我過年咖,我咁大個仔過年食年糕都係第一次。

係呢度毛毛向姐姐講多謝順便同姐姐拜個早年⋯

多謝Amanda姐姐,祝姐姐龍馬精神、步步高陞、如意吉祥、心想事成、恭喜發財⋯


毛毛 : 份禮物係唔係好靚呢?多謝Amanda姐姐...


毛毛 : 盒入面仲正呀...嘩~肥仔喇...


毛毛 : 睇我咁開心...就估到我幾咁鍾意份禮物啦...流晒口水添...






沒有留言:

張貼留言