2009年6月9日 星期二

Coffee哥哥生日

69係外甥銘銘生日,阿妹係屋企搞BBQ生日會,請左好多同學仔返黎一齊慶祝。


喺呢度祝我嘅寶貝外甥仔銘銘生日快樂,學業進步梗係仲有份禮物啦...PSP遊戲機一部。


本來會帶埋毛毛去咖聽阿妹講有啲小朋友怕狗,我地就怕啲小朋友亂咁俾野啲狗狗食。


Coffee尋日啱啱剪左毛,個樣靚女左但發覺佢有啲寒背。我問過啲朋友結論係哥哥姐姐太錫Coffee經常用啲唔適當嘅姿勢抱住佢


呢晚Coffee就惨喇,成晚都喺房唔准出黎。


~~哥哥生日都唔可以一齊玩



Coffee :銘銘哥哥祝你 "生日快樂"呀...



毛爸 : 大家...黎唱生日歌呀小朋友...




Coffee : 我啱啱剪左個新裝...毛爸舅父話我 "好靚"...



Coffee : 我都好想同哥哥唱生日歌一齊玩咖



Coffee : 毛爸舅父最錫我,成晚都陪住我...獎我零食陪我玩同影相...毛爸舅父 "哎粒U"...



  • 留言者: 雨後
  • Email: liliwonglee@yahoo.com.hk
  • 網址:
  • 日期: 2009-06-10 22:57:00
毛爸舅父 "哎粒U"。。。。笑坏我~  原来英文可以如此有趣~~~~
今天不见毛毛。
[版主回覆06/11/2009 06:44:00]毛毛冇得去生日會 "發脾氣"唔肯影相... By毛爸

沒有留言:

張貼留言