2009年6月15日 星期一

觀光塔前地

今朝由醫院返黎就成個晏晝喺屋企休息 (喺屋企坐左幾日悶爆),毛毛梗係好乖咁陪住我啦


不過佢有佢休息,我有我休息唔知毛毛係唔係受到我冇心機影響,毛毛都冇乜心機 (平時我放假佢會扭我帶佢去街咖)…


到傍睌我出去接太太收工順便帶毛毛出去 "觀光塔" 附近影相,毛毛全程都坐喺度,影相都冇乜心機。


後尾去接毛媽見到毛媽收工行出黎,毛毛先開心番


唔知毛毛發生乜野事R晒頭



毛毛 : 後面就係 "觀光搭"喇...高過毛毛好多呀...



毛毛 : 毛爸話我後面係嘅地方係 "主教山"好出名咖...不過都睇唔清楚嘅...



毛爸 : 毛毛你睇 "主教山"呀...夜晚開左燈好靚咖...



毛爸 : 我地影完相去接毛媽...笑吓啦毛毛...



毛毛 : 喺呢度望到毛媽間公司咖...不過唔見毛媽嘅?...



毛爸 :毛毛望住我... 笑吓啦...影嗰幾張相...笑吓都咁難嘅...激死...



  • 留言者: F
  • Email: F
  • 網址:
  • 日期: 1970-01-01 08:00:00
F

沒有留言:

張貼留言