2009年6月17日 星期三

非常感動

因腳部受傷令到日常行動好唔方便好簡單嘅去洗手間、飲水、買飯食、覆診換藥都帶黎問題


平日用電腦凳做輪椅,買飯食就難倒我。中午繁忙時間單一客飯盒外賣係唔送嘅 (前幾日係食杯麵)。去覆診一次來回車費要$70


阿妹打電話黎通知我,煮飯送過黎俾你。中午銘銘帶埋Coffee送飯過黎一大盒雞、一盒菜、一盒飯…~~好豐富呀。原來阿妹特登叫銘銘同Coffee過黎陪我非常感動。


下晝我送番銘銘走,順便接銅銅放學。我仲打算同兩個寶貝去食下午茶大餐,但好可惜銅銅要補習趕住返屋企我地嘅下午茶大餐要留番下次啦



Coffee : Peter舅父...我同銘哥哥攞飯俾你食同陪你呀......毛爸 : Coffee乖...




毛爸 : 阿妹煮嘅愛心住家飯盒...我見到好多愛心..................




毛毛 : 好野又有得同Coffee玩......呢排毛爸成日帶我去街......R頭



Coffee : ~吓~咁耐都唔見銅姐姐嘅???  毛毛 : Coffee咁心急原來係等銅銅表姐



銅銅 : ~呀~Peter舅父、毛毛...~呀~仲有哥哥同Coffee都黎左呀..



毛毛 : 我好鍾意喺姑丈屋企玩同睇魚魚咖...咦...聽講有新成員喎...



毛毛 : 我見到啦...好大隻呀...仲好白添呀...姑丈話佢係 "貴族"黎咖...



Coffee : 返到黎我地頭,我就係最大....歡迎你地...你地除便啦...哈哈哈


 



  • 留言者: IENG
  • Email: cheongieng@yahoo.com
  • 網址:
  • 日期: 2009-06-19 11:39:00
只係睇你描述,我都又驚又擔心,毛爸第時落雨揸車真係要小心D, 唔係毛媽就會好心痛&緊張架, 毛媽同我一樣遺傳左緊張大師細胞. 所以你一定要好好照顧自己.唔好令身邊既人擔心呀! 祝早日康復!
[版主回覆06/19/2009 11:56:00]多謝...妳好有我心...以後我會小心...唔好叫身邊嘅人擔心,毛媽係緊張啲...呢啲係我毛爸嘅福氣,好多謝ieng咁關心我...多謝 By毛爸





  • 留言者: Heidi
  • Email: heidihychan@yahoo.com.hk
  • 網址:
  • 日期: 2009-06-18 10:17:00
嘩, 愛心飯盒好正喎
毛毛爸, 小病是福, 係咪feel 到家人對你既愛呢
[版主回覆06/18/2009 11:55:00]多謝Modauma關心...有咁多朋友關心毛爸....真幸福...多謝大家 By毛爸

沒有留言:

張貼留言