2009年6月20日 星期六

特發事

阿妹打電話黎因臨時要上廣州買貨離開兩日


銅銅銘銘Coffee就由我睇住喇。我帶埋毛毛過去同佢地玩啲小朋友梗係好開心喇。


本來計劃帶毛媽同銘銘銅銅上觀光塔参加 “Sky Walk” 活動好可惜落大雨同打風取消左,班小朋友唯有留番喺屋企玩


但發覺毛毛就好眼瞓咁…仲冇乜心機咁...


我諗呢排成日都同毛毛出街玩天氣又勁熱....毛毛應該玩到好攰



毛爸 : 毛毛需然冇時停...但都要向天氣熱屈服...



毛爸 : Coffee 玩起上黎...一啲都唔似 "BB"女...



毛爸 : 玩左一陣就齊齊飲水...齊齊等獎零食...~嘩~好齊喎



毛爸 : 毛毛喺度等開飯...



毛毛 : 毛爸我好眼瞓呀...我地走未呀???


沒有留言:

張貼留言