2009年6月6日 星期六

毛毛心聲…毛爸好奇怪

呢兩日毛爸啲行動好奇怪淨係識坐喺度同瞓喺度,隻腳包住啲野好臭又唔去洗,又唔同毛毛玩,朝早散步只係跟住毛媽同毛毛慢慢行。


到今日晏晝毛爸同毛媽吱吱噚,跟住同我講,毛毛我地去星星公園玩同影相。


好野有得出街今次好特別,去到公園毛媽唔使我帶狗繩我大個仔喇唔駛毛媽管喇


後尾先知毛爸傷左隻腳,唔怪得知古古怪怪咁啦係唔係好痛呀毛爸?



毛媽 : 毛毛Sit...等埋毛爸先行...



毛毛 : 我大個仔啦...狐...狐...



毛毛 : 好開心...差啲唔記得等埋毛爸添...



毛媽 : 毛毛係唔係學識爬牆第日做表演呀...哈哈


毛毛 : 靜雞雞話你知啦,張相係毛爸抱住我,毛媽幫我影架...學爬牆...


          "開玩笑"(注 : 要發國語音)


沒有留言:

張貼留言