2009年6月4日 星期四

好生猛

~毛毛未起身???我開房門行出廳毛毛就跟住我...不過毛毛直出騎樓尿尿原來毛毛好尿急。


毛毛好似好興奮,落到街見人就吠,去到空地走埋啲圍欄度向上爬,爬上個圍欄周圍望...去到 "K仔"買早餐毛毛又吠人地。


嗰度啲哥哥姐姐都話 : 毛毛今日點解吠人嘅平日好乖咖,毛毛你有乜野事呀??? 毛毛就繼續吠人…我唔知點解...R頭。


今朝好猛太陽天文台話氣温最高有32度,毛媽臨出門話 : 肥仔你返工嗰陣開左風扇先走,毛毛怕熱...今日會好熱咖...


~~對我...邊會有咁細心呀….



毛毛 : 唔...有狗吠聲...~嘩~好靚呀......(毛爸 : 原來爬欄因為有狗吠聲)



毛毛 : 毛爸我見到有狗狗喺裏面咖...



毛毛 :毛爸好晒同好熱呀...我地走囉...


沒有留言:

張貼留言