2009年6月13日 星期六

我做左表哥嘅帶街

表哥要走喇我襯有時間就帶表哥周圍遊覽


先去“星星公園”(因為有花展) ...表哥都好鍾意花架,佢話煮日本菜好多時都用花做伴碟架...喺公園我幫表哥影左好多相。


中午我地去山度士”食葡國菜...表哥話同西班牙菜差唔多。


食飽飯我帶左表哥去“禡祖文化村参觀,表哥添左啲香油為家人祈福。


下午茶時間我帶左表哥去路環 安得魯食葡國蛋撻,表哥一食就三個...好食呀。


回程我帶左表哥去間新酒店睇水幕投影表演,表哥見到拍晒手掌...佢拍左幾段短片仲親自用國語旁白,帶返去俾春表姐睇喎。


朝禧表哥聽日就走喇...好唔捨得呀...



毛爸:星星公園有一年一度嘅荷花展覽會”,表哥黎得合時喇...


 



毛爸:表哥對呢種花好有興趣...不過我又唔記得叫乜野名...


 



毛爸:主角出場喇...


 



表哥:PETER呢度好多呀...


 



毛爸:表哥又開始落雨啦...呢度啲花好靚呀...


 



表哥:PETER過黎影埋呢張...去食飯...


 



毛爸:表哥...今餐我地食正宗葡國菜...菜式幾特別架...


 


 



表哥:~嘩~好靚呀...


 



表哥:咁難得黎到禡祖廟梗係添香油同祈福啦...


 



毛爸:呢幅就係水牆銀幕...真係有水流緊架...


 



毛爸:表哥你...主角出場啦...


 



~HI~朝禧表哥你好...好歡迎你呀...


 



表哥:靚女...你未話我知你叫乜野名喎...咁快走...呵...走左


毛爸:我整蠱表哥咋...哈哈哈...



  • 留言者: 雨後
  • Email: liliwonglee@yahoo.com.hk
  • 網址:
  • 日期: 2009-06-14 09:40:00
葡國蛋撻。。。 我都好中意呀!!!  上回去澳门,带着伯伯伯母俩老人家,迷路逛了好久才找到那家老字号。万幸吃到好好味的葡挞才补偿回脚软!安德鲁的特别好吃吗?难不难找?。。不过路痴的我下回还是搭TAXI好过了。
[版主回覆06/14/2009 16:25:00] "安得魯店"係喺離島路環交通費要好花錢...TAXI來回車費都要$100。其實同中區南灣金來大厦 "瑪嘉烈店"係姐妹店喺 "新八佰伴"附近交通非常方便...從碼頭到南灣TAXI車費只需$18...記住啦... By毛爸

沒有留言:

張貼留言