2009年6月6日 星期六

因工受傷

尋日早返到公司,到貨倉執位同點貨,發生意外因為自己爬高左,失去平衡從高處跌下,同時又俾部跌落黎嘅LCD電視傷到。不幸中嘅大幸係只係俾LCD電視傷到個頭同擦傷右耳 (輕傷),但係傷咗左邊腳跟就行唔到。


當時個助手即刻移開啲電視同扶我出黎,最尾扶埋我去跌打同車我返屋企,扶我上樓,真係麻煩晒豪仔。


咁樣就由尋日朝11:00唞到今日晏晝4:00,我發覺隻腳退晒腫,我就同太太帶埋毛毛去星星公園鬆一鬆毛媽就擔心,毛毛就好開心



毛毛 : 毛爸掛住去影花花...都唔理我嘅...



毛爸 : 唔知乜野花



毛爸 : 都唔知乜野花...好靚



毛爸 : 都係唔知乜野花...我問過人...啲人話係 "蘭花"喎



毛爸 : ~呀~唔知



毛爸 : ~唔~好似係....



毛爸 : 白色...我好鍾意白色花架...都係唔知乜野花....謝謝觀賞



  • 留言者: 雨後
  • Email: liliwonglee@yahoo.com.hk
  • 網址:
  • 日期: 2009-06-07 09:03:00
答案来啦~ 分别是  长春花,雀仔花(夏堇,蓝猪耳),射干(OR 蝴蝶花),蟠蜞菊,白掌,白花鬼针草。  嘿嘿,不一定全对,90% 该没问题。
毛毛爸爸你没事吧?? 小心一点才行啊,毛毛天天都期待你带着去街街架! 天热了,毛毛晒得直吐舌头~ 爸爸妈妈还帮它围围巾扮靓既?~
[版主回覆06/07/2009 09:41:00] "雨後"識得你真係獲益良多,多謝你啲答案...我嘅傷開始復原中,你有心...仲有多謝你讚毛毛  By毛爸

沒有留言:

張貼留言