2009年6月13日 星期六

域奇朝禧表哥


毛爸:呢一碟係朝禧表哥特別整俾我同毛媽食咖...我鍾意食鰻魚壽司同太卷壽司,毛媽鍾意食牛油果三文魚壽司...表哥真細心...


 


印象中細個嗰陣時朝禧表哥經常黎屋企食中午飯 (因為喺附近返學),所以我地感情非常之好。表哥性格剛烈好動、為人重情重義、鍾意周圍去,對煮食好有興趣由於移民,我地就分開左。十幾年前我同太太阿妹去旅行,有機會同表哥相處10日。當時住宿消費都係由表哥一手包辦 (表哥話阿哥要照顧細佬咖),臨走仲送左一條緬甸翡翠頸鏈俾阿妹做嫁妝


 



表哥:我宜家整嗰啲係小兒科黎咖咋...我喺餐廳整嗰啲刺身船成350蚊美金咖...


 


表哥宜家喺美國一間日本餐廳做總廚同壽司廚師,聽表哥講喺美國有個電視台飲食節目三次請佢去表演整壽司,佢亦曾經主理劏百幾磅嘅吞拿魚王,上左報紙頭條朝禧表哥宜家都仲係周圍去、周圍飛,真係好善慕佢咁自由...



毛爸: ~嘩~表哥好Pro呀...


 



毛爸 : 呢啲係整俾銅銅銘銘食咖...size細嚿啲......勁


 


 



  • 留言者: 雨後
  • Email: liliwonglee@yahoo.com.hk
  • 網址:
  • 日期: 2009-06-14 09:41:00
壽司好靓呀! 看得我肚子都饿了~ 羡慕死我!!
[版主回覆06/14/2009 16:42:00]壽司何止好靚...直頭好好食...我地兩家人個個食到肚脹都仲唔肯停...有個廚藝咁PRO嘅表哥真係有口福呢... By毛爸毛媽

沒有留言:

張貼留言