2008年9月15日 星期一

香噴噴嘅momo


9月13日˙星期六


今日行程非常緊湊,一早起身先去買餸,喺屋企食完早餐之後就跟mo爸出澳門。先去睇中醫,然後去探亞爸亞媽,食完晏後就去剪頭髮。


去到髮型屋已經係1.30stylist話有10個人等緊,輪到我要大概3個鐘。唉次次剪親頭髮都要等咁耐 (最高紀錄淨係剪頭髮試過等5個鐘) 睇黎係時候要諗諗係咪轉過第個stylist。剪完頭髮番到屋企都成5點幾,咁又冇左大半日喇。


到夜晚,mo8點幾番到黎,我地好快咁食完飯就帶momo出去睇煙花。個衰仔出到街就成日週圍聞,有時又唔肯行,可能因為初初出街唔係咁慣。等mo爸影完一輪相之後我地就番閨喇。


9月14日˙星期日


經過尋日咁緊湊嘅行程後,今日就靜靜咁喺屋企抖抖。其實我係專登咁安排,因為我今日唔想出澳門嘛,出面又咁鬼死熱,我驚中暑呀。



我今日淨係攞左d衫去洗同埋去左pet shopmomo買狗帶,之後就一直留喺屋企陪momo,仲整左蕃茄紅蘿蔔肉飯俾momo食。食到佢嘴lam lam



9月15日˙星期一


今日係公眾假期所以唔駛番工,真開心。


今日要帶momoDOL沖涼,mo爸因為有野要喺屋企附近做,所以可以揸車番黎載我地去DOLmomo一去到就想走,唉佢真係好鬼細膽。嗰度仲有其他狗狗等緊沖涼同groomingd職員就擺momo落去同佢地玩,仲叫我要多dmomo同其他狗狗玩等佢有多d社交活動。我都好想,不過暫時未識到其他狗友。


兩個鐘頭後我去接番momo,嘩佢變得香噴噴又靚仔左。俾錢嗰陣d職員同我講928號佢地會搞個有關訓練狗狗講座,由香港請個dog trainer過黎講,問我有冇興趣參加,我梗係即刻報名啦。到時仲可以帶埋狗狗去添,但係momo好似出唔慣街咁,唔知到時帶唔帶佢去好呢?我驚佢會失禮人呀


番屋企嗰陣係中午1點半,條街熱到屎,我就抱住momo行番去,好似抱住個熱水袋咁,一路行一路滴汗,番到屋企成身濕哂。下次都係book黃昏去沖涼穩陣d


Picture


 

沒有留言:

張貼留言