2008年9月1日 星期一

毛毛心聲…開心開心

我呢兩日好開心呀,有毛媽、毛爸陪住我,又唔洗鎖入籠,玩到攰就地訓覺,喺木板訓覺好舒服架。最開心嘅喺毛媽整左啲又黃又白嘅食物俾我食...好好食呀,毛爸話嗰啲野食叫南瓜雞肉”,勁好食,多謝毛媽。


毛媽又幫我洗白白,仲攞個紅色野整啲熱風吹乾我啲毛,但啲風好熱,整到我好唔舒服呀。


唔知點解毛媽話要同我度身高、身長、頸圍,胸圍、腰圍,又話要磅體重。跟住同毛爸吟吟尋尋,又話食左啲乜野天然狗糧又話我肥又話似肥仔毛爸都唔知佢地有乜陰謀。


今日又俾毛爸鬧啦因為我跟住毛爸出走廊倒垃圾嗰陣,我同隔離屋個姐姐打招呼。毛爸話我嚇親人地喎……佢又唔話個姐姐細胆淨係識鬧我



沒有留言:

張貼留言