2008年9月2日 星期二

九月

呢個月又係一個辛勞嘅月份,面對人手嚴重不足(我好多同事係part time大學生,佢地開學喇),工作上安排非常吃力。如果你嘅理念係 我要做好呢份工”,咁你呢個時候就要全力以付喇。


前日我放左假,到尋日返工發覺人手安排上有人疏忽,成日嘅外勤工程就由我同個新手負責(平時咁多柯打係要三個同事做)。


由朝早十點半至晚上八點半一共六個柯打,編食飯時間都有問題。我收工返到屋企已經十點幾就過左辛苦嘅一日唏吔哠鬼叫你窮呀頂硬上呀……




  • 留言者: wong
  • Email: ageha_wong@yahoo.com.hk
  • 網址:
  • 日期: 2008-09-03 20:25:00
哇~mo爸...真係辛苦你啦... 不過你又講得岩ge~~ 人呢 做每一件事都要做到最好... 讀書又辛苦,做份part-time都5易ge...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

沒有留言:

張貼留言