2008年9月17日 星期三

打敗仗

我病左,又係老毛病有小小發燒,氣管發炎,流鼻水,有咳。去見陳醫生。


生:肥仔,我前幾日仲講緊好耐冇見過你今日你就黎揾我哈哈哈你太太知唔知你唔舒服呀?


仔:佢知道就大件事喇一定又會話唔准飲乜食乜唔准做乜做物


生:你太太關心你呀你要打一日針,我寫假紙你放假


娘:醫生你寫假紙都冇用架,肥仔佢都係照返工架徙左張紙唔環保


睇身體情况我盡可能選擇返工,其實係人手問題,最終影響成組人連累拍檔




  • 留言者: 風之街道
  • Email: cake_life0@yahoo.com.hk
  • 網址:
  • 日期: 2008-09-18 18:35:00
唉...今日返工見到你身體仲未好返... 唉...你應該休息多D呀嘛...又驚連累你拍檔... 都唔好好照顧自己先GE~~ 希望你GE身體快D好返啦...

沒有留言:

張貼留言