2008年9月7日 星期日

良好

今朝同毛毛去診所打防疫針……推門入診所毛毛就掙扎得好犀利,我差啲抱唔住佢。


靚靚姑娘:隻狗狗係唔係毛毛呀?


姑娘問第二次我先識答佢,因為我放左毛毛落地佢週圍走,仲走左去姑娘度要人地抱佢。


姑娘同毛毛磅體重, 3.3kg… “太太大聲叫,重左好多。


跟住就輪到毛毛見醫生。個醫生未見過,講啲英文口音好似係葡國黎嘅。佢詳細同毛毛做左個檢查,心、肺、探熱、耳仔、腳仔、皮膚、牙仔,醫生話情况非常良好,太太好放心。


同醫生講毛毛成日都R腳同頸,醫生話冇乜問題架叫我地放心,仲介紹啲沖涼液同潤膚膏俾毛毛用。


怱然間有個好有型嘅外國人走入黎同我地打招呼,原來係碧咸醫生過黎同毛毛打針。一個禮拜後毛毛可以去街街喇…… “咁毛毛就可以出外慶祝生日

同中秋喇……..毛毛開唔開心呀?




  • 留言者: Chan
  • Email: winleonie@yahoo.com.hk
  • 網址:
  • 日期: 2008-09-08 15:28:00
岩岩好趕得到中秋出去玩....  

沒有留言:

張貼留言