2008年9月4日 星期四

擒高

毛毛宜家企高嘅高度去到食飯枱邊諗都冇諗過毛毛會搞飯枱上面嘅野。


太太擺左SONY W70 DC 相機喺飯枱,工人亞美同太太講,毛毛喺枱上面擔左部相機落地玩 (CHECK過部機好正常,真係好彩)。宜家擺飯枱啲野都俾毛毛搞到,要注意下喇


擒高毛毛都好似習慣左呢種行為。我諗毛毛可能為食同貪玩所以我地每次開飯毛毛就喺枱邊擒。其實毛毛係為食,想攞野食同要我地同佢玩。



肥仔太太,我地要重視呢個問題喇!


 



  • 留言者: IENG
  • Email: cheongieng@yahoo.com
  • 網址:
  • 日期: 2008-09-08 14:39:00
細個唔教,好容易佢以為咁做係啱.大D佢仲狼.快d糾正啦.Mona都試過,不過佢試過一次個咀掂到張檯,我即刻say "No".佢以後都唔敢.快d都下隻百厭星啦.唔係就後果自負喇.

沒有留言:

張貼留言