2008年9月10日 星期三

藍莓

呢兩日因為要頂更所以好晏先收得工,毛毛就好夜先見到我喇。有時到夜晚都會俾生果(蘋果)毛毛食,太太最近睇到一編報導,話蘋果唔係幾適合俾狗狗食架,提識俾藍莓佢地食。我俾粒細細粒藍莓毛毛試食,毛毛一食就失控。問題 黎喇 太太知道我好鍾意食藍莓,經常都買定幾盒喺屋企。


仔:毛毛,原來你都鐘意食藍莓架哈哈哈


毛:今次肥仔喇…WO…WO…WO…


媽:肥仔,我警告你呀,毛毛可以食藍但係你唔好冇節制咁俾佢食呀



毛毛:肥仔毛爸,我想食藍莓呀,食得未啊?



毛毛:影夠未呀,我忍唔住喇!



  • 留言者: IENG
  • Email: cheongieng@yahoo.com
  • 網址:
  • 日期: 2008-09-11 15:02:00
食多d藍莓好呀,隻眼精靈d架,對人對狗都好好架, 都係Mona同盈盈至愛既生果.

沒有留言:

張貼留言