2008年9月8日 星期一

狗狗冇家教


每個星期最期待o既就係星期六、日,因為可以多d時間陪momo


96˙星期六


今晚因為我有個birthday party要去,所以除左朝早去買餸外,我都係成日o係屋企陪momo。整左佢鐘意食o既南瓜雞肉俾佢食。聽聞有d狗狗會對雞肉敏感,唔知momo會唔會係呢?因為我發覺佢呢排個身有d紅點,又成日RR勢。下次都係改俾豬肉佢食罷啦。


除左肉類之外,momo又勁鐘意食蘋果同雪梨 (其實基本上佢好為食,可以話c唔臭佢都啱。不過佢又真係食過自己d屎屎喎) 。但我妹啱啱sendd資料俾我,話狗狗唔可以食蘋果架,咁以後唯有唔俾佢食啦。不過個衰仔好曳架,好似尋晚咁,我一路上網一路食雪梨,佢就o係個籠度準備瞓覺,點知佢見到我食雪梨,就不斷un…un…咁叫,後尾仲吠左一聲添。因為太夜,我怕佢嘈住人地,咪唯有俾d佢食lor,跟住自己就匿埋食。不過冇下次架喇,個衰仔越黎越唔聽話,係時候要教下佢,唔係就變左狗狗冇家教架喇。


97˙星期日


今日係momo打第三支針o既日子,打埋呢支針momo就可以去街街喇。不過個衰仔勁細膽,上次mo爸帶過佢出街,佢驚到失禁。唔知黎緊再帶佢出去,會唔會又係咁呢?


帶完momo去打針就同mo爸去飲茶,之後就出澳門買餸,今晚準備煮砂碢雲吞雞。買完餸就去幫momo買糧,跟住就番屋企陪momo





  • 留言者: Heidi
  • Email: heidihychan@yahoo.com.hk
  • 網址:
  • 日期: 2008-09-09 23:03:00
oic, 咁都好啲
如果Momo 係雞肉敏感, 咁你check 埋狗糧成份中有無雞肉呀





  • 留言者: Heidi
  • Email: heidihychan@yahoo.com.hk
  • 網址:
  • 日期: 2008-09-09 17:08:00
Momo 身上既紅點, 可能係由細菌引起既敏感喎, 紅點係咪好似豆豆咁呢?
http://hk.myblog.yahoo.com/heidihychan/article?mid=1971
另外, 豬肉既脂肪分子比較大, 所以唔係咁適合狗狗, 你留意吓市面既狗糧同零食都好少用豬肉咖, 如果唔整雞肉, 可以試吓牛肉同羊肉丫
[版主回覆09/09/2008 22:12:00]多謝關心!momo身上o既紅點同豆豆o既唔同,佢o個d係紅色扁平o既,同埋搽左醫生開o既藥水,好快就會散,多數係敏感。等我試下停左雞肉,睇下仲會唔會咁先。(by mo媽)

沒有留言:

張貼留言