2008年9月7日 星期日

知識

細個嗰陣時聽爸爸講 萬般佳下品,唯有讀書高,好多年後我先理解明白。呢排經常都帶住部手提電腦返工(扮野咋),係為左叫同事幫手 安裝 太太需要嘅工作軟件,因為要 方便 太太喺廳做野同上網。 平時 太太要做野上網,就要鎖番毛毛入籠,怕毛毛喺廳亂咁搞野(因為電腦裝喺書房)。


帶住部手提電腦出出入入,感覺自己好有學識同埋係 有腦人士。其實我學識低,仲係電腦白痴,多得一班熱心嘅同事幫忙同做我顧問….小西同盛仔同我物色硬件,肥仔翔、卡卡同我安裝軟件同做我軟件應用顧問。仲有一班唔怕麻煩日日為我解答嗰啲字點寫嘅同事小妹、妹妹、卡卡、咩咩,好多謝佢地,十分感激




  • 留言者: wong
  • Email: ageha_wong@yahoo.com.hk
  • 網址:
  • 日期: 2008-09-11 19:13:00
哈哈哈... 你都未叫過我幫你打字... 就係度講感激...嘻嘻~

沒有留言:

張貼留言