2008年9月6日 星期六

殘奧

今晚體育盛事殘疾人奧林匹克運動會開幕,我呢個運動迷更係支持啦。多得同事拍檔小西捱義氣幫我頂時間,我先可以早啲返屋企睇電視。


殘奥開幕式同奧運不遑多讓運動員開始進場,我見到好多運動員都坐輪椅、有啲手同腳都安裝左義肢。佢地俾我地啲健全人要付出更多嘅時間、努力、犧牲,仲要克服旁人奇異嘅眼光。佢地能參與殘奧,我自己非常佩服佢地。 同一個世界,同一個夢想佢地個夢想對於我呢個健全人黎講簡直係神話,一啲都唔簡單。


表演開始有個肥仔哥哥唱歌我只可以用 佢嘅歌聲震撼左我嘅心窩來形容佢嘅歌聲感覺好好聽,個心好平靜。另外有一幕有好多卡通小朋友一齊表演,好有生命力好精彩我會為佢地打氣為英雄喝彩努力加油……



沒有留言:

張貼留言