2008年9月27日 星期六

買器材

上個星期日收到文文個電話有事同我商量,原來佢要買電腦(主要係我俾錢)。


文:DADDY我有啲野同你商量,我要買手提電腦,星期三趕住用


仔:妳想要啲乜野級數嘅電腦好貴喎


文:我同同學喺高士得大約五仟九佰九XX牌(說話帶有壓力)


肥仔好貴呀妳宜家講緊係六仟蚊我即刻邊有咁多錢呀?


文文DADDY連你都唔幫我我冇野講(好氣)


肥仔我唔係咁嘅意思,因為我冇咁多現金,我公司都有電腦賣可以喺公司買。


文文是但喇,咁幾時呀?你宜家得唔得間呀?


肥仔就算妳宜家買一日先有得攞喎,新電腦要安裝軟件先用得架。


文文咁我聽日揾你拜拜


我發覺呢一代後生女都識得自己想法去解决問題,淨係識得向父母壓。冇左青年人嗰種排除萬難勇往直前嘅精神



沒有留言:

張貼留言