2008年4月7日 星期一

深造

天氣一日一日變暖,今日最高氣溫二十七度。今朝去左阿勤度晒相同燒碟,見o的相質素唔高,對自己o既技術勁唔滿意。阿勤同我先寫一隻碟用黎俾阿MI,再晒一部份o既相用黎砌大相。但係我今朝好忙,冇時間去揀相,打算聽朝再去。


下晝阿SAM黎公司搵我 (公司問佢借車用),我順便俾左隻碟佢。


成個晏晝都上網睇人地o的攝影作品 (人地o的相超靚呀!),人地得我無理由唔得,現階段我又俾太太寸:肥仔人地女仔影o的相都好過你多多聲啦…失敗睇黎我要從低學起…好好深造。


壞消息:我屋企o既蝦家庭前幾日有一隻成員失左蹤 (可能已成蝦餃)。


好消息:我屋企o既蝦家庭今日多o左三隻新成員好熱鬧呀 (唔知幾時玩失蹤)。


沒有留言:

張貼留言