2008年4月16日 星期三

應份

與太太繼續冷戰,今朝無所事事有時間最好執一執個書房,但發現太太返工拎留左oIPOD同錄音筆,輪到佢無記性,我睇太太點同佢老闆、同事交代先。


我心腸好,太太o既事唔通唔幫手解決咩。都係早o的沖涼出門,拎埋o的機俾太太先再返工。岩岩行入洗手間屋企個電話就響喇……


太太:肥仔我唔記得拎o的機返工,你可唔可以拎去公司俾我?(語氣好生硬好似發命令) (太太註:簡直係冤枉,係個電話細聲得滯所以我嗌得大聲左o的)


肥仔:得喇…得喇!我車去公司俾你喇。(好熱心咁) (太太註:完全feel唔到佢o的熱心)


太太:o係正門呀,o係外圍o個條線呀,有的士排隊o個度呀。


肥仔:我未去過正門不過我會塭,大約十分鐘度喇。


太太:到門口打電話俾我。(命令口語) (太太註:又再屈我)


…………………………


肥仔:我o係門口的士站,妳o係邊:


太太:出緊來。(把聲震震下好似好趕) (太太註:其實我o係lift度所以收得唔清)


其實太太公司正門同我停車既地方係有一段距離,可能視線受阻,太太睇唔到我。但我上前又俾個女保安趕,原來o個度電單車唔俾停架。當太太見到我既時候…


太太:你去左邊呀?又話的士站等?(好唔耐煩) (太太註:明明見到佢,又o係到走黎走去)


肥仔:…(無奈)


睇番成件事都係無記性引起,我犯就要道歉、低聲講野(太太註:好似唔覺)、仲要俾人打壓。如果太太犯,我就要幫手解決問題。聽唔到太太講“唔該”,太太o既面色好似同你講,肥仔你“應份”架………真係唔公平呀!呀!呀!!!!(太太註:永遠都係男人就女人架啦,仲有呀太太永遠是對的)


沒有留言:

張貼留言