2008年4月13日 星期日

雞鴨

我自己好鐘意食雞,同雞有關o既野我都鐘意食,雞蛋、白切雞、油雞、雞蛋布甸、仲有…….好多好多,其中一個原因雞係白肉對人o既身體會健康o的。


同好朋友出街食飯一定要有雞食,屋企煮菜太太都係用雞肉做主打,其中原因係為我健康著想。其他肉類就唔同如鴨有毒、五花腩好肥、燒肉脂肪含量高、臘腸高危食物,尤其是葡國牌子,仲有...好多好多。


水果類芒果濕熱要少食,瑠璉好燥唔准食、藍莓價錢貴,對眼唔覺特別有益(其實係太太唔鐘意食),仲有...好多好多。飲品類啤酒烈酒等於毒酒、葡國果汁高糖飲得多會病、汽水高糖飲得多會變肥仔(佢怕拖住個肥仔出街好難面對班朋友)。


以上種種問題只因太太對我愛護關心…好多謝妳呀太太!......但以上所有飲品食品都戒絕o既話......我相信自己已經係個“聖人”喇!!!


沒有留言:

張貼留言