2008年4月15日 星期二

誤會

好多事件都系疏忽、溝通做成誤會而開戰,件事係由一個短訊開始。


太太:肥仔我同事俾左1,000紙我,麻煩你今晚拎支JNC錄音筆返屋企THX。


我收到訊息就叫o的同事欏部機俾我,順便找埋數,但當時數碼部太忙,所以無即時做。柯打放低後大家都忘記左,到收工咁我就返左屋企喇!.........一入門口


太太肥仔,支錄音筆呢?(好緊張)


肥仔下!唔記得左添。(好抱歉)


太大有冇搞錯呀?我同事俾左1,000蚊我架,星期四開會要用架。(好慶)


肥仔我俾班靚“線”,等我返去插佢地。(好慶)


太太人地趕住用架,你無記性。(怪責)


肥仔我都係俾人累架。(俾人打壓火滾)


太太道歉都無句仲咁大聲。(發難渣)


肥仔好好……


跟住大家就冷戰……以上事件有一個共通點,太太唔能夠向同事“交代”所以好火滾,我因為冇記性唔記得欏部機返屋企好難同太太“交代”,自己犯錯已經好難過,但係太太不斷打壓所以好火滾。平心諗,因自己疏忽係唔岩…太太好對唔住呀。


其實大家o既責任感作怪所以產生不必要o既“誤會”…我講事實,唔好誤會我認低威呀!


沒有留言:

張貼留言