2008年4月23日 星期三

日記

第四日,尋日傍晚屋企停電,我特別提早收工返去睇下發生乜事。原來電錶跳製,而因為工人唔識搞所以call我。


返到屋企黑麻麻,阿BOY狂叫,我開番電製有番電之後就帶阿BOY出街散步。


今朝早阿BOY o係廚房小便,俾我同太太發現,佢就知道自己做錯,一支箭咁標入梳化底,叫佢都唔肯出黎,因為太太要打佢。


我地樓下一早一晚都有好多人帶狗散架,我地朝早散完步返到屋企就整野俾阿BOY食,佢食飽我同佢玩左一陣就返工(BOY又抗議,仲“狐”叫得越黎越大聲)。聽太太講傍晚阿BOY o係走廊小便,俾太太打佢。諗真阿BOY都幾慘架,要隔12個鐘先有野食同大小便。如果係你,你估你得唔得呀?


出去散步o個陣阿BOY好勇架,大狗佢好驚但好奇心爆棚,見到o的細狗就衝埋去聊事鬥非,o係屋企就好鐘意同我玩。我每日都有同阿BOY影相架,或者遲o的寫“阿BOY日記”o的相有用。



沒有留言:

張貼留言