2008年4月10日 星期四

高清

今朝早非常大霧,我揸車過橋返工好似進入左迷宮,成個天空之城咁。


返到公司第一件事要搬好個倉,跟住就開門做生意。今日“C”鋪唔夠人手,我要AV組同事過去幫手,我今日又係一個人開工做野喇。我發左個短訊俾阿宏問佢考車考成點,回覆:我得左… (真係好消息)。

下晝老闆返黎喇,第一時間打電話落黎:余生,頭先邊個上黎搬過倉,做乜野開晒o的燈唔閂?你知唔知?余:我今朝搬完貨就…… (其實我未講完) 閂好燈同門先落去貨場開工架,後來開燈o既事我唔知情。老闆:下!已經今朝到依家喇?余生你有冇搞錯呀?唔得、唔得,要注意下、要注意…佢有心砌我,所以對件事冇搞清楚 (我睇佢對眼應該裝番部高清解碼先得喇) …我屋企岩岩裝左高清盒,所以睇電視節目好清好清…

沒有留言:

張貼留言